Була Тепла Хата, стала Майстерня тепла. Чому?

Була Тепла Хата, стала Майстерня тепла. Чому?

Останніми днями нас часто запитують: чому, чому ви змінили торгову марку Тепла Хата, під якою працювали багато років?

Оскільки запитань виявилось значно більше, ніж ми очікували (приємно, що не кажіть, коли вас вже знають і впізнають). Хоча були й неприємні сигнали: дехто, видно, виходячи з власного досвіду, припускав, що ми це робимо для того, щоб відмовитись від гарантійних зобов’язань.

Пояснюємо: до гарантійних та інших зобов’язань зміна торгової марки не має ніякого стосунку, бо вони забезпечуються юридичними особами. То чому ж таки ми пішли на такий витратний крок? Справа в тому, що коли ми вперше почепили вивіску Тепла Хата в 2008-му році, під цією маркою не працював ніхто. В усякому разі Гугл не знаходив “тезок”. І все було б добре, якби ми не поставились легковажно то офіційної сторони справи. Ми не подавали документів на реєстрацію ТМ. Наразі під знаком Тепла Хата працює багато організацій, в тому числі по тим категоріям товарів і послуг, які ми пропонуємо. Ми не PepsiCola і не Microsoft, судитись за право на ТМ на підставі раніше зареєстрованого сайту і т. п. довго й дорого. Тож вкладати надалі кошти в розкрутку марки “Тепла Хата” вже немає ніякого сенсу, бо все сплуталось на ринку: хтось зареєстрував ТМ офіційно, хтось вперто продовжує працювати. Тому ми прийняли рішення провести ребрендинг і подати документи на реєстрацію нової оригінальної ТМ. Такою торговою маркою (знаком для товарів і послуг) стала “Майстерня тепла“.

Проте було б не логічно змінювати назву і не змінювати, не вдосконалювати себе. Тому ми плануємо впродовж року запустити новий сайт з новим, значно більш досконалим і зручним інтернет-магазином, розширити асортимент товарів та послуг, стати ще більше зручними та вигідним для клієнтів. 

Розкажіть про свої враження або задайте запитання